perjantai 26. maaliskuuta 2010

Kudontakehikko

Tilasin Nukkekoti ja Lelukaupasta kudontakehikon, joka tuli keskiviikkona. Nyt olen innokkaasti "kutonut" mattoa tulevaan nukkekotiin, voi että on mukavaa puuhaa.Isäntä tuossa on hieman naureskellut kovin pientä mattoa, mutta taitaa hymy hyytyä siinä vaiheessa, kun hän pääsee (joutuu) osallistumaan tulevaan taloprojektiin. Tosin projekti on vasta suunnitteluvaiheessa. Talon mallikin on vielä hakusessa, mutta olen alkanutkin pienemmistä osista eli pienemmistä tarvikkeistä, kuten näistä matoista ja massakokeiluista ( on muuten tosi vaikeaa saada näköisiä vaatii vielä harjoittelua)kukista ja pienistä huonekaluista. Tarvikkeitakin olen hankkinut Minimaailmasta tulevia huonekaluja varten. Olen törmännyt joissakin ohjeissa tälläiseen materiaaliin, kuin paspis-pahvi, mistä sitä voi hankkia? Olisi mukava tietää,siitä ilmeisesti on hyvä rakennella huonekaluja ja muitakin kalusteita esim. uunia. Olisi hauska myös tietää miten muut ovat alakaneet nukkekoti harrastuksensa,onko ensin rakennettu nukkekoti ja sitten vasta muut tarvikkeet vai kaikkea yhdessä?

1 kommentti:

Tuikku kirjoitti...

Paspis-pahvia käytetään taulujen kehystyksessä, siinä kuvan ympärillä, joten taulukehystämöistä löytyy. Minä aloitin harrastuksen roomboxilla ja sitten olen tehnyt pikkujuttuja ja nukkekotia yhtäaikaa. Ja uusia boxeja syntyy välillä, kun ne on nopeampia toteuttaa. Kaikkea on kiva tehdä sekaisin sulassa sovussa.